fredag 20 november 2009

Fredag igen!! <3

Hej alla läsare!!:D

Mitt första bloggin lägg. Härligt eller inte?? Jojo det är klart.
Nu sitter jag i skolan och bloggar och har jättekul med mina
kompisar Emmy och Elsa. Jag bloggar och dom andra jobbar
med sin bilduppgift på datan.Jag ska läsa för sexåringarna om
en kvart och jag ska läsa: Vi vill ha disco. Ha ha det är en barn
bok men den duger att läsa för de små. Emmy och jag har USA
bloggen den här veckan men vi vill göra det på so:n. Hoppas
att Linnea går med på det men hon kanske har lektion då men
då får vi göra det själva. Efter skolan så ska Emmy och jag till
stallet och det finns en vildkatt där som vi har hittat och den är
jättetam för man kan bära den och vi gav den lite knäckebröd
och en after eigth kaka. Ha ha kan man man vara så glupsk?? Inte
jag iallafall Nu är det tio min tills jag ska läsa. Pirrigt ((: Nu måste
jag sätta igång och jobba annars så kommer jag få massa skäll.

Hej då alla // Frejja<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar